Legătura dintre pofte şi nevoile corpului uman

 Aţi tinde să spuneţi ori că-s sărită, nu că nu ar fi aşa, ori c-am prea mult timp liber şi nu fac decât să cercetez şi să puric articole toată ziua! Oricum trebuie să fac asta coz thats my job şi inevitabil mai dau peste câteva chestii interesante.

Aşadar , iată ce-am aflat astăzi despre pofte. happy

Dacă ţi-e poftă de ciocolată.
Ai nevoie de magneziu pe care îl găseşti în nuci, seminţe, legume, fructe.

Dacă ţi-e poftă de ceva dulce.
Ai nevoie de:
crom pe care îl găseşti în brocoli, struguri, brânză, fasole boabe, pui, ficat de viţel ; carbon pe care îl găseşti în fructe proaspete
fosfor pe care îl găseşti în pui, vită, ficat, peste, ouă, lactate,  nuci, legume, fulgi ; tryptophan pe care îl găseşti în brânză, carne de miel, ficat, spanac, cartofi, stafide

Dacă ţi-e poftă de pâine, pâine prăjită
Ai nevoie de azot pe care îl găseşti în mâncăruri proteice: peste, carne, fasole boabe, nuci

Dacă ţi-e poftă de grăsimi (chipsuri), prăjeli
Ai nevoie de calciu pe care îl găseşti în muştar, ceapă, brocoli, legume, susan, brânză, nap

Dacă ţi-e poftă de cafea sau ceai
Ai nevoie de:  fosfor .
sulf pe care îl găseşti în gălbenuşul de ou, ardei roşii, usturoi, ceapă  ,sare; fier pe care îl găseşti în peste, carne de pasăre, fructe de mare, verdeaţă, cireşe negre

Dacă ţi-e poftă de alcool, pastile care să  relaxeze
ai nevoie de:  proteine pe care le gasesti in carnea de pui, de porc, nuci, lactate, fructe de  mare
calciu pe care  il gasesti in brocoli, legume, susan,
potasiu pe care  il gasesti in  măsline negre, cartofi, spanac, verdeţuri amare

Dacă ţi-e poftă de băuturi acidulate -ai nevoie de calciu

Dacă ţi-e poftă de mâncăruri sărate – ai nevoie de cloruri

Dacă ţi-e poftă de mâncăruri acide – ai nevoie de magneziu

Dacă ţi-e poftă de băuturi reci – ai nevoie de mangan pe care îl găseşti în : alune, nuci, arahide, ananas, coacăz negru
Anumite pofte   premenstruale – ai nevoie de zinc

Dacă ţi-e poftă de tutun
Ai nevoie de silicon pe care îl găseşti în nuci, seminţe ;tirozină pe care o găseşti în suplimentele de vitamina C, portocale, verdeţuri, legume şi fructe roşii

Personal se pare că duc lipsă de toate!!!

sursă


Si-au lasat amprenta↓


This Article Has 16 Comments
  1. florin says:

    Chiar am pofta de ceva dulce…Ma duc sa mananc un mar ,sau doua.big grin

  2. Diana says:

    Păi consum zilnic din alea și tot vreau cafea. :lol:

    Eu deja am terminat mărul. laughing

  3. Sorin says:

    Imi e pofta de tutun. Ma duc sa fumez o tigara big grin

  4. Roxana says:

    Inseamna ca sunt la pamant cu toate cele… tongue

  5. A dreamer says:

    well, multumesc pentru articol.
    oricati inlocuitori am gasi noi, nu se compara ideea de a manca “ciocolata aia buna” cu un pumn de nuci, ca idee ma refer. mintea noastra n-o sa perceapa asa usor acelasi nivel de deliciozitate, daca se poate spune asa tongue
    totusi o sa incerc.

    ps: de acum inainte google search: nevoile corpului uman/ceva dulce -> loveaddiction happy
    kiss

  6. Roscata says:

    interesant… de pus in practica ;D

  7. Roxy's blog says:

    dam am o pofta de ciocolata..mananc ciocolata..tongue..decat altcevabig grin..

Leave a Reply

Your email address will not be published.