Alimente ce taie pofta de mâncare

Primul lucru pe care l-am făcut când am început regimul a fost să înlătur tot ce mă făcea să mai cer o gustare după o masă aparent copioasă şi aşa am ajuns să învăţ să-mi aleg alimentele ce-mi crează o senzaţie de saţietate şi mă ajută să rezist mai mult între mese. Dimineaţa am început să mănânc ouă pentru că un ou îţi oferă 6 grame de proteine şi nu are decât 70 calorii; de asemenea un studiu arată că persoanele care mănâncă ouă la micul dejun slăbesc mai mult decât restul persoanelor, chiar dacă numărul total al caloriilor este acelaşi. Şi iaurtul a început să-mi facă cu ochiul şi-l savurez ori dimineaţa când nu servesc ouă, ori după amiaza sau seara + 170 ml de iaurt îţi oferă 17 grame de proteine, adică aceeaşi cantitate pe care ai primi-o dacă ai mânca 6 felii de carne de curcan!

Nucile au şi ele combinaţia perfectă de fibre, proteine şi grăsimi, alături de alunele de pădure, migdalele şi fisticul. Desigur încerc să nu consum mai mult de 30 de grame la o gustare, pentru a fi sigură că nu ingerez prea multe calorii ; merele şi grepfruitul mi-au devenit bune prietene datorită fibrelor şi apei pe care le conţin.

Ce am înlăturat?

– Biscuiţii, cornurile, prăjiturile, din cauza zahărului procesat; desigur un  biscuite, doi de cereale la cafea sau ceai nu poate strică
– cerealele consumate la micul dejun, căci cel mai adesea conţin mult zahăr procesat şi mai nimic din alte grupe nutritive; dar când mi-e poftă cruntă mănânc cereale fără zahăr şi E-uri.


Si-au lasat amprenta↓


This Article Has 11 Comments
  1. Mihaela says:

    Interesant si util articol. Nu stiam de chestia cu oua la micul dejun. Am sa incerc, macar in weekend, ca in restul saptamanii nu iau micul dejun (lene, graba sa ajung la servici).

  2. Peter says:

    Eu nu cred că am vreo problemă: mănânc doar atinci când mi se face foame, fără să-mi interzic ceva. Cred însă că aşa-zisele “regimuri” variază de la persoană la persoană, în funcţie de metabolismul fiecăruia. Ceea ce merge la cineva, s-ar putea să-i facă rău altcuiva…

    • addicted says:

      Eu aici nu zic de exagerari, eu ziceam de alimentele sanatoase in general. Daca intradevar si pe astea le consumi in cantitati industriale iti pot dauna. Un ou, un iaurt, cateva nuci, cateva migdale intr-un regim nu dauneaza decat celor ce sunt alergici sau au probleme cu stomacul si altele, de aia e bine ca inainte de-a porni la drum intr-un regim de slabire sau de alimentare sanatoasa, sa consulti un medic sa stii ce si CAT ai voie sa mananci.

  3. Creve says:

    Bine de știut dacă mă îngraș prea mult vreodată big grin

  4. Daniela says:

    Eu la micul dejun mananc lapte cu cereale… Am aproape un an de cand practic asta si nu pot schimba obiceiul. La pranz mananc oua, iaurt, rosii, branza si multe altele. Seara mananc pana in ora sase si fac multe, multe exercitii.

    • addicted says:

      Eu inca nu am reusit sa ajung in punctul in care sa zic ca nu mai mananc dupa ora 6, oricum ma culc in jurul orei 12 deci timp de 6h stomacul meu s-ar nimici asa ca prefer sa mananc ceva usor cu 3 h inainte de somn si este fix acelasi lucru.

Leave a Reply

Your email address will not be published.