Ardem calorii sarind coarda

Any exercise is better than no exercise.

 De cateva saptamani am revenit la obiceiurile foarte vechi, alergat, aerobic si saritul cu, coarda. Din astea insa prefer saritul cu, coarda! O jumatate de ora de sarituri cu, coarda te ajuta sa arzi si pana la 500 de calorii. In acelasi timp te ajuta sa lucrezi pozitia corpului, echilibrul, reflexele si evident rezistenta fizica.

E sportul ideal pentru cei care doresc sa isi intareste musculatura, oasele si muschiul inimii. Deasemenea, tonifica picioarele, abdomenul, pieptul, spatele, umerii si bratele. Si uite de aia e in topul preferintelor mele, pe langa faptul ca-mi aduce aminte de copilarie. happy

Iata si cateva moduri de a folosi coarda de sarit: 

Sarituri incrucisate

Incepe prin a sari in mod obisnuit. Incruciseaza apoi bratele in fata in timp ce coarda se afla in aer. Aceasta miscare va fi o provocare pentru abilitatea ta de a sari. In acelasi timp, vei lucra si bicepsii si umerii.

Rotire la 180 de grade

Atunci cand folosesti coarda de sarit incearca sa te rotesti si sa sari in acelasi timp. Aceasta miscare iti va pune la incercare balansul si iti va lucra muschii picioarelor.

Incepe acest exercitiu printr-o alergare usoara. incearca apoi sa te intorci, fragmentans sariturile

Saritura boxeurului

In timpul sariturilor cu coarda incearca sa sari precum boxeurii. Pastreaza-ti greutatea in calcaie si sari cu cate un picior in fata, pe rand. Incepe exercitiul prin sarituri mai mari.

Inainte si inapoi

Atunci cand sari cu coarda, alege pe podea o linie. Sari apoi inainte si inapoi. Aceasta miscare adauga un element de dificultate exercitiilor cu coarda de sarit. De asemenea, acest exercitiu te va ajuta sa sari mai sus si va accelera ritmul cardiac.

Saritura intr-un singur picior

Aceasta miscare este mai dificila, insa iti va lucra muschii picioarelor. Este indicat sa sari pe un singur picior timp de 30 de secunde. Incepe antrenamentul cu sarituri alternative, pe fiecare picior.

Sarituri de ski

Foloseste aceeasi tehnica de saritura ca la ski si in cazul sariturilor cu coarda. Muta-ti picioarele dintr-o parte in alta a coardei.

Saritura peste coarda

Pentru aceasta miscare mai ai nevoie de doua persoane care sa tina coarda la capete. Ia-ti elan si sari intai cu piciorul drept inainte, apoi cu cel stang. Repeta aceasta saritura de 10 ori pentru fiecare picior.

Sarituri de cowboy

Cu coarda fixata la ambele capete, sari de pe un picior pe altul, peste coarda. Repeta miscarea de 10 ori.

Sarituri in lateral

Cu coarda fixata la ambele capete, incerca sa sari peste ea din pozitie laterala. Repeta saritura de 10 ori pe fiecare laterala. In timpul sariturii poti sa iti misti si bratele pentru a sari mai sus.

Bucle pentru bicepsi

Agata coarda de sarit de un obiect solid. Apleaca-te pe spate, tinand in fata capetele corzii, cu bratele la nivelul umerilor. In timpul acestei miscari, corpul trebuie sa fie drept. Repeta miscarea de 10 ori.

Plimbare cu coarda

Acest exercitiu trebuie executat impreuna cu o prietena. Una dintre voi trebuie sa stea jos, pe podea, pe un prosop. Fiecare dintre voi tine de un capat al corzii. Incearca apoi sa o tragi dupa tine cativa pasi. Acest exercitiu este ideal pentru musculatura picioarelor.

Si iata si pisicuta noastra, curioasa de… coarda.

Voi ce tip de miscare obisnuiti sa faceti?


Si-au lasat amprenta↓


This Article Has 6 Comments
  1. NightOn says:

    Ce activități minunate și sănătoase! Spor!

  2. Eva says:

    Ce mai saream cand eram mica, acum sa fiu sincera imi este lene,recunosc…. Bine ca ai vointa si timp!

  3. Echius says:

    Referitor la arderea caloriilor, se pare ca exista un studiu completa de au facut acel clip inteligent cei de la coca cola, sunt de parere ca nu strica daca te-ai interesa si ai scris ceva mai mult despre acest subiect pe baza statisticiilor oferite de catre specialisti.

Leave a Reply

Your email address will not be published.