Ce mănânci când esti pe grabă. Rețete ușoare de PORRIDGE

Uitasem complet de rubrica Retețe ușoare care-i place Sfântului Google, implicit celor interesați de retețe ce se fac simplu și rapid. Tu ce mănânci când ești pe grabă? Preferi să ai ceva pregătit cu o seară înainte, să comanzi sau să te mobilizezi pe moment în funcție și de pofte?

Eu gătesc zilnic, cam de 2 ori pe zi, și-mi place. Gătesc și separat pentru că nu avem chiar aceleași gusturi la mâncare, astfel că în mintea mea trebuie să fie și idei de retețe rapide pentru mine dar și pentru el.

Ce mănânci când esti pe grabă. Retețe rapide de PORRIDGE

Azi mă limitez la mine și la ce-mi place să prepar, simplu și gustos, și anume, la rețete rapide de PORRIDGE – în diferite combinații. Sunt sigură c-ați auzit deja de Porridge, dar dacă nu, am sa vă spun că este practic un terci de fulgi de ovăz, super sănătos și sățios. Amestecul are un continut bogat in fibre, vitamine si minerale, elemente nutritive esentiale pentru energia zilnica, și, dacă ar fi să mă întrebați pe mine, este una din cele mai sănătoase alternative de mic dejun, dar și gustare si chiar cina.

Fulgii de ovaz se găsesc peste tot, mai mărunței, mai mari, etc,. deci nu vă ramane decăt să îi cumpărati și să încercați această delicioasă rețeta de porridge. Desigur, puteți opta opta și pe varianta ȘI mai simplă, a celor de la SOLARIS, care au porridge și cu fructe, ciocolată sau simplu. EXCEPȚIONALE, vă zic!!!

Retețe ușoare de PORRIDGE

Într-un vas, puneți la fiert 250 ml de lapte ( eu folosesc doar vegetal – Cocos, quinoa, fistic, migdale, etc. ) în care turnați 100 g de tărâțe de ovăz ( adică 3-4 linguri). Cu o lingura, preferabil de lemn, la foc mic, începeți să amestecați ușor conținutul, până când terciul capată consistența pe care o doriți. Dacă doriți adăugați acum și esență de vanilie sau îndulcitori.

După ce ați luat amestecul de pe foc, vă puteți gândi la variații, combinații și TOPPING-uri. Topping-ul meu preferat este cel cu mango și cel cu granola. Granola se găsește cam peste tot, la fel ca fulgii de ovăz, și o folosesc inclusiv în iaurturi.

Acestea fiind pe scurt scrise, vă las mai jos câteva poze cu porțiile mele de porridge, mango, ananas și scorțisoara, porridge cu granola, cacao și migdale.

porridge mango

porridge ananas scortisoara

porridge granola

porridge cacao migdale


Si-au lasat amprenta↓


This Article Has 1 Comment
  1. Paula says:

    Mai tot timpul sunt pe graba, eu incerc macar micul dejun sa mi-l fac sanatos…. insa e rau daca mananc foarte des pizza? Stiu ca intra la categoria de fast food.. cam in fiecare seara imi comand o pizza e ff buna si e la cuptor cu ingrediente naturale, asta inseamna ca e ok??

Leave a Reply

Your email address will not be published.