Manualul angajatului

Scurt si la obiect ca sa nu o dam in… romane:

1. Cum ne imbracam

Este recomandat sa veniti imbracati la serviciu conform salariului primit. Daca purtati pantofi Prada de $350 sau o geanta Gucci de $600 vom presupune ca o duceti bine din punct de vedere financiar, deci nu aveti nevoie de o marire de salariu. Daca va imbracati saracacios, va trebui sa invatati sa va administrati banii mai bine pentru a va cumpara haine mai frumoase, prin urmare nu aveti nevoie de o marire de salariu. Daca va imbracati potrivit, sunteti exact acolo unde trebuie si in consecinya nu aveyi nevoie de o marire de salariu.

2. Concediul medical

Din acest moment nu mai acceptam adeverinta medicala a unui doctor prin care se adevereste ca sunteti bolnav. Daca puteti merge la doctor, inseamna ca puteti veni si la serviciu.

3. Operatii chirurgicale

Operatiile chirurgicale sunt interzise. Atita vreme cit sunteti angajat la noi, veti avea nevoie de toate organele. Nu veti elimina nimic. Noi v-am angajat intact. In cazul in care eliminati un organ, vom considera acest lucru indisciplina la locul de munca.

4. Zile in folos personal

Fiecare angajat va primi 104 zile personale pe an. Ele se numesc simbata si duminica.

5. Zile de concediu

Toti angajatii vor primi concediul in aceeasi perioada a anului. Zilele de vacanta sunt dupa cum urmeaza: 1 ianuarie si 25 decembrie.

6. Zile libere pentru inmormintari

Aceasta nu e o scuza sa lipsiti de la serviciu. Oricum nu mai puteti face nimic pentru prietenii, rudele sau colegii morti. In cazurile rare in care un angajat va fi nevoit sa participe la inmormintari, acestea se vor programa seara tirziu. Suntem bucurosi sa va permitem sa lucrati in pauza de prinz pentru a putea pleca mai devreme, cu conditia sa va terminati insarcinarile pe ziua respectiva.

7. Absenta cauzata de propriul deces

Acest incident poate fi acceptat ca scuza. In orice caz, este necesar un preaviz de 2 saptamini precum si pregatirea unui inlocuitor care sa va preia atributiile.

8. Folosirea toaletelor

Mult prea mult timp se petrece la toaleta. In viitor se va merge la toaleta in ordine alfabetica. Spre exemplu angajatii al caror nume incepe cu „A” se vor duce de la 8:00 la 8:20, cei cu „B” de la 8:20 la 8:40, si asa mai departe. Daca nu va puteti deplasa in timpul alocat, veti fi nevoiti sa asteptati pina a doua zi cind sunteti programati. In situatii de maxima urgenta, angajatii pot face schimb de locuri intre ei.

Superviserii ambilor angajati implicati in schimb trebuie sa aprobe aceasta schimbare in scris. In plus, acum exista o restrictie de 3 minute de stationare in toalete. La sfirsitul celor 3 minute se va declansa o alarma, hirtia igienica se va retrage automat, usa de la toaleta se va deschide si contravenientul va fi fotografiat. La a doua abatere, fotografia va fi publicata in ziarul intern al companiei la rubrica „Acte de indisciplina”.

9. Pauza de masa

Persoanele slabe vor primi 30 de minute pauza de masa, deoarece trebuie sa manince mai mult pentru a arata sanatoase. Persoanele cu greutate normala vor primi 15 minute pauza de masa, pentru a-si pastra silueta. Persoanele supraponderale vor primi 5 minute pauza de masa deoarece este suficient pentru a lua o pastila de slabit.

Va multumim pentru loialitatea aratata fata de companie. Suntem aici pentru a asigura o experienta pozitiva angajatilor. Orice intrebari, comentarii, nelamuriri, plingeri, reclamatii, frustrari, iritari, suparari, insinuari, acuzatii, vor fi adresate in alta parte. Va dorim o saptamina placuta!


Si-au lasat amprenta↓


This Article Has 6 Comments
  1. vienela spune:

    Glumim noi, dar cam asa se intampla in marile companii, unde drepturile angajatilor inseamna tot obligatii fata de firma. crying

  2. ioly spune:

    Subcriu ce scrie vienela si te invidiez ca nu ai facut de a face cu marile companii. happy

  3. Mihai spune:

    Cum de am ratat eu articolul asta ieri? rolling on the floor Eu rad dar altii ar plange

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *