Provocarea permanentă pentru industria amenajărilor de interior este găsirea unor modalităţi de dezvoltare armonioasă. Armonia în design înseamnă, pe de-o parte, soluţii eficiente, dar, în egală măsură, emoţie transmisă de obiect. Pentru a răspunde acestor exigenţe, cea mai eficientă soluţie este alegerea unor obiecte de design de calitate, plăcute vizual, dar care permit şi personalizarea, pentru a se integra perfect în spaţiu.
KUMA România este compania daneză care oferă facilități de producție pe piața locală încă din 1998, fiind specializată în producerea de lavoare de băi „custom made” din materiale compozite de ultimă generație. Cu un portofoliu de peste 80 de forme de bol de lavoar, 10 grupe de materiale și peste 75 de culori, KUMA poate transforma orice vis în realitate, adăugând designului emoţia de care are nevoie.
Compania oferă soluții pentru spații de birouri, comerciale, proiecte rezidențiale, spaţii medicale, educaționale, comerciale. Alte produse din portofoliul KUMA care întregesc soluțiile complete pentru clădirile moderne sunt blaturile de bucătării/office/recepții, glafurile pentru ferestre/balcoane, conceptele SPA și mobilierul modular marca Nordline pentru băi și bucătării. KUMA oferă un concept cu o viziune nordică, modernă, a ceea ce înseamnă o baie de utilitate publică, oferind și servicii profesionale, de la ofertare, până la perioada post garanție. Conceptul KUMA – custom made este menit să îndeplinească orice criteriu legat de o amenajare optimă a spaţiilor publice.
“Este un trend în ultima perioadă să oferi spaţii de utilitate publică, cu băi moderne, prietenoase, confort maxim în care să te simţi ca într-un SPA, fie că eşti într-o clădire de birouri, la mall, la şcoală sau la spital. Şi în hoteluri au început să se aplice aceste principii, bugetele mari dedicate recepţiilor fiind mutate către camere şi mai ales către băi care, odinioară, erau amenajate cu bugete foarte mici. Clienţii finali au devenit mult mai pretenţioşi, iar satisfacţia şi confortul acestora sunt aduse acum pe primul plan, generând atenţie şi investiţie sporite către zona de băi.”
~ Camelia Olesen, director executiv KUMA.
Preponderent, produsele KUMA sunt destinate exportului (aproximativ 80% din producţie merge către piaţa nordică-Scandinavia) , iar 20% către piaţa autohtonă. Pe piaţa românească, majoritatea produselor KUMA sunt destinate proiectelor de amenajări (60%), iar 40% sunt destinate retail-ului. Compania estimează pentru anul 2018 o creştere cu 10% a vânzărilor totale.
La noi în ţară, printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.
Produsele KUMA pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi cu reţea în toată ţara precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Bravo Group, Pazo Group, Ambient, Euroinstal dar şi în magazine mici, exclusiviste din ţară, specializate pe băi şi bucătării precum Conrep Braşov, Novoambient Oradea, Mishu Constanţa, Prodomus Galaţi, Negro Construct Târgu Mureş.
Pe data de 19 octombrie 2017, KUMA îşi va prezenta cele mai noi soluţii de design în cadrul SCHOOL + HOSPITAL .
Be different. Choose design. Choose KUMA.
[…] trecuta, am fost invitati la evenimentul KUMA, de care v-am povestit si aici, si unde, papilele mele gustative au facut cunostinta cu lichiorul de ciocolata Mozart. […]