De ce aveti nevoie de lista firmelor din Romania?

 Sa presupunem ca  sunteti la inceput de drum,sau  ati depasit aceasta etapa si aveti deja un portofoliu de clienti, dar sunteti in punctul in care aveti nevoie sa va dezvoltati, sa cresteti afacerea. Fie ca promovati propriile produse sau servicii, fie ca aveti colaborari cu furnizori ce va permit sa promovati acum cele mai competitive preturi, primul  gand al dumneavoastra se indreapta firesc, catre identificarea de noi modalitati de contactare a potentialilor clienti. Dar pentru a gasi  calea de comunicare cea mai eficienta,  precum si datele de contact actualizate si corecte, aveti nevoie de o baza de date, conceputa pe directia dezvoltarii dumneavoastra, in functie de  persoanele sau companiile carora doriti sa va adresati dar si a produselor sau serviciilor pe care doriti sa le vindeti.

Ce avantaje aveti?

         Aceste baze de date fiind utilizate in special de catre departamentele de marketing, vanzari  si in general, de catre orice companie ce-si doreste cresterea cifrei de afaceri, au si scopul unei imbunatatiri semnificative a relatiilor cu clientii. Astfel se pot livra pe diferite canale: email, fax, SMS, telefon, nu doar informatii privind cataloagele de produse ori servicii promovate,noutati sau  promotii ci si feed-back-uri, felicitari pentru ocazii sau zile speciale,invitatii la evenimente,etc.

        Asadar,”pentru ca orice persoana puternica este o persoana informata”, aceste liste cu informatii despre firme din Romania, reprezinta o resursa vitala pentru cresterea constanta a afacerii si mentinerea unui portofoliu „sanatos” de clienti, a fidelizarii si dezvoltarii acestuia de asemenea. Si pentru ca mai ales in afaceri,”timpul costa bani”, este important de mentionat ca bazele de date permit segmentarea in functie de anumite criterii urmarite: domeniu de activitate, cifra de afaceri, profitabilitate, varsta, studii, etc. facand mai eficiente cautarile, iar plaja de potentiali clienti fiind restransa la segmentul tinta urmarit.

       Lista firmelor din Romania este o foarte buna sursa de promovare permanenta, ce contribuie la realizarea unui plan de afaceri pe termen mediu si lung, in vederea cresterii semnificative a vanzarilor, prin campanii de marketing direct adresate clientilor targetati.


Si-au lasat amprenta↓


Be the first to comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *