Alimentația după sarcină Cum slăbești după ce naști

Alimentația după sarcină. Cum slăbești după ce naști

Alimentația după sarcină. Cum slăbești după ce naști

 Marea problemă, fizică, a proaspetelor mămici care au luat mai multe kilograme în timpul sarcinii este de a găsi o soluție de a scăpa de surplus cât mai repede. Aparent pare simplu, căci teoretic ai nevoie de odihnă, hidratare și alimentație sănătoasă. Ei bine pentru o proaspătă mămică nu e chiar atât de simplu. Partea cu odihna fiind cea mai complicată. Asta o știm cu toții.
În ceea ce mă privește pe mine, din fericire, nu am luat foarte multe kilograme în sarcină, dar chiar și după 10 luni de la naștere se țin 4 kg scai de mine. E greu să îți gătești zilnic și să ai un program fix pentru mese când ai un copil mic care te solicită, tocmai de aceea eu am apelat la comenzile online și mâncărurile ușoare, rapid de mâncat și sănătoase, precum conservele delicioase EVA, cele cu ton, în diferite combinații fiind preferatele mele.

Le servesc de obicei la prânz, seara lăsând loc de o salata sau supă de la legumele lui Thomas. Practic, cu EVA, ai parte de o masă rapidă, din ingrediente naturale de cea mai bună calitate, o veritabilă porție de sănătate. Preferata meu este salata de ton cu quinoa căci e ultra delicioasă și ajută și digestia. Să o încercați și voi, alături și de celelalte, cu couscous sau orez sălbatic. RECOMAND, cu poftă!
conserve ton eva
Evident, pe lângă asta, apelez și la fructe, ceaiuri și MIȘCARE, cât îmi permite vremea. Nu-mi va fi ușor să slăbesc dar prefer să-mi acord timp și știu că voi reveni la formele dinainte de sarcina. Asta să-mi fie marea problemă a vieții! :)

Si-au lasat amprenta↓


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.